Klacht: bezorging

op 14 juni 2016 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij krijgen al weken geen koopmap de bezorger gooit de folders bij ons achter in een ondergrondse vuilcontainer

Gewenste Oplossing:

als we elke week een folder krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 15 juni 2016 om 10:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van uw melding hebben wij de bezorger op de hoogte gebracht. Ook zal er deze week een controle plaatsvinden in de wijk om de checken of de bezorger meerdere adressen niet bezorgd. Wij gaan er vanuit dat hiermee de klacht tot het verleden zal behoren. Mocht u volgende week de folders nog steeds niet ontvangen dan kunt u contact opnemen met Axender Hellevoetsluis op telefoonnummer 0181-318666.

Alle klachten die gemeld zijn door nvt206