Klacht: Bezorging

op 17 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Hallo, wij hebben 28 april online een bestelling gedaan.
En tot heden nog niet ontvangen.
Bestelling nummer is 2000103171615
We hebben nog gebeld of het in voorraad was en dat was het.

Diversen malen gebeld zal maandag , maar bestelling was niet compleet, toen werd het dinsdag 3 mei zou het restant bij de transporteur zijn.

Mijn zoon speciaal vrij genomen, volgende weekend ook niet.
En zo kan ik blijven door gaan tot heden.
We een heel groot probleem, het hek wordt op een camping gemaakt, tot en met mei mag je klussen en daarna niet meer.
Krijg je een boete van 300 euro.
Nu ben ik zelf niet meer op de camping omdat wij weer voor een paar maanden in Spanje zijn.
Had er graag bij geweest, en kunnen bij staan.
En nu moet ik daar me zoon ook nog mee opzadelen, dat de vracht wagen erop kan rijden, want daar heb je een speciale sleutel voor nodig.

Nou ik had van jullie firma wel verwacht dat het beter geregeld en gepland is, want ik vind het echt schandalig.
Hoe jullie mensen aan het lijntje houden, en niet genoeg jullie best doen om te leveren.
Mijn zoon heeft vanmorgen weer gebeld, o, ja wat is het probleem, dit is vandaag jullie laatste kans , dat het met spoed geleverd wordt.
En anders is het gedaan, we hebben hier veel kosten en schade mee door geleden.
En alleen dat jullie niet correct met de levering om gaan.
Ik noem dit een zeer slechte ballen tent, andere woorden heb ik niet voor.
Dat niemand er is om het goed op te lossen tegen over de klant.
Graag zo spoedig mogelijk uit leg van u, op deze manier raakt u wel u klanten kwijt. En geen uren aan de lijn moet hangen om te weten te komen wanneer het er is.
En dan nog zeggen u kan het annuleren, daar kom je makkelijk mee weg.
Met vr. Gr m. Van ’t Oever

Wanneer het netjes op tijg geleverd wordt, En belt als het mis is gegaan.
Met eerlijkheid en je best te doen komt u het verst.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

Reactie van de melder van de klacht Niks10

1 jaar geleden - Schande dat u het fatsoen niet heeft op een klacht van een klant te reageren. Maar hierbij bent u wel een klant kwijt, van me leven zou ik geen euro meer aan Gamma besteden.voor ons bent u een zeer slecht georganiseerd bedrijf, dat allemaal langs elkaar werken, dus geen goed systeem . Nog niet eens een excuse , zeer ontfantsoenlijk bedrijf. Een dikke cijfer 0 verdienen jullie. Fam.van't Oever

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niks10