Klacht: Bezorging

op 13 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn kast bezorgd worden. Nergens was de bezorgtijd te vinden. Ik heb de klantenservice gebeld en deze heeft een formulier gemaakt en mij werd verteld dat ik gebeld zou worden. Het is inmiddels 11.30 uur en ik heb nog niets gehoord. Hiervoor heb ik een vrije dag moeten opnemen en ik ben niet erg blij.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wanneer de kast komt, maar dat station is inmiddels gepasseerd, mijn hele ochtend is weg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 12 juli 2016 om 14:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hej Nicole,

door drukte lezen we je bericht nu pas. Onze excuses hiervoor.

Wat vervelend dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met onze transportservice :( We hebben je melding opgezocht en zien dat je klacht inmiddels is afgehandeld. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

Fijne dag toegewenst!

Met vriendelijke groet,
IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Evalotte