Klacht: bezorging

op 07 september 2015 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik ben beheerder van een pand in Rotterdam postcode 3055PM en wil een klacht over de bezorging uiten. Ik heb kort geleden een klacht ingediend bij de ING bank over de afschriften die te laat komen en deze gaf aan dit bij Sand te melden, daar zij de afschriften op vrijdag versturen en ik ze pas binnen krijg via Sand op dinsdag erna. Toen ging het een aantal weken prima, elke vrijdag netjes op tijd de Sand post binnen, maar nu inmiddels Zaterdag weer niets gekomen. Wellicht is onze vaste bezorger op vakantie geweest in d weken dat de post wel op tijd was en nu lijkt terug te zijn. Ik zou graag de post op vrijdag willen hebben die Sand bezorgt zoals het hoort en daar de verantwoordelijke op aanspreekt.

Ik ben tevreden als de post van vrijdag op vrijdag bezorgt wordt en de post van dinsdag op dinsdag en niet de bezorger laten bekijken wat voor hem het beste uitkomt want zo lijkt het nu te zijn.
Daar naast wil ik terug horen of mijn probleem behandeld is en wat daar de uitslag van is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 07 september 2015 om 11:38 geantwoord

Beste heer Klop,

Hartelijk dank voor je bericht.
We hebben de melding reeds via een andere weg binnen gekregen.
Deze zal dan ook via de mail worden opgepakt.

We gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door w.c.klop