Klacht: Bezorging

op 09 juli 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

dinsdag 7 juli krijg ik het bericht van ups dat ze mijn pakketje woensdag 8 juli zouden afleveren. je raad het al na 1630 uur nog geen pakket waarop ik via de website een bericht heb gestuurd over de status van het pakket waarop ik geen reactie terug via de mail heb ontvangen (en vandaag donderdag 9 juli nog steeds niet) Vanmorgen donderdag 9 juli gebeld met ups met de vraag waarom mijn pakketje gisteren niet is afgeleverd.
antw de chauffeur was te druk. (er rijden hier meerdere busjes door de wijk heen dan denk ik collegialiteit en help elkaar maar blijkbaar gaat dat bij ups niet zo!)

wanneer wordt dan mijn pakketje afgeleverd?
antw. vandaag wordt het pakketje bij u aangeboden.

jullie verwachten dat er iemand thuis is als er online aangegeven wordt dat een pakketje afgeleverd wordt dan blijf ik thuis en komt het pakket niet zonder daarvan de klant op de hoogte te stellen. kunt u contact leggen met de chauffeur om te vragen hoelaat hij bij mij is?
antw. nee de chauffeur heeft geen telefoon.

Anno 2015 geen telefoon en niet bereikbaar. De mensen van ups geloven in hun eigen verhaal. Als ik nou straks niet thuis ben, want u kunt niet van iemand verwachten dat iemand 2 dagen thuis blijft wat dan wordt hij dan bij de buren afgeleverd?
antw. hangt u een briefje op de deur dan kan de chauffeur die lezen, maar niet alle pakketten mogen bij de buren worden afgegeven.

waarop ik vraag mag die pakket bij de buren worden afgegeven.
antw. dat kan ik niet zien

mensen van de klantenservice kunnen niet zien of het pakket bij de buren mag worden afgeleverd of niet, mijn mond viel open.

mijn laatste vraag hopelijk krijg ik hier wel antwoord op
waarom heb ik geen reactie gehad op mijn mailtje die ik via de website van ups?
antw. geen idee
de mailtjes komen toch bij de klantenservice binnen?
antw. dat weet ik niet maar wij krijgen hier geen mailtje misschien hoofdkantoor maar dat weet ik niet.

ik vind het een zooitje bij ups en ik zou ook iedereen afraden om daar mee zaken te doen. de klantenservice kan beter naar huis gaan want aan informatie kunnen ze je niet voorzien.

reactie op de mail en informatie over mijn pakket

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS