Klacht: Bezorgers onbeschoft en verlenen geen service

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een aantal negatieve ervaringen v.w.b. de bezorging van pakketten de samenwerking met de leverancier beëindigd, dit puur door de GLS bezorgers. Ze zijn onbeschoft, weigeren pakketten bij ons af te leveren (wij zitten op de 2e etage, lift wél aanwezig). Als je vriendelijk verzoekt e.e.a. in de lift te zetten, dan vertikken ze dat, nemen een zeer negatieve houding aan, en blaffen je af. Deze ‘heren’ willen NIET werken en al helemaal niet vriendelijk zijn. Snap niet dat GLS dit soort mensen in dienst wil hebben.

Gewenste Oplossing:

Normaal, fatsoenlijk gedrag en service verlenen. Lijkt mij niet zo ingewikkeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door vikingdirect