Klacht: Bezorgers

op 16 mei 2020 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zijn de buren niet thuis, komt de bezorger van het Hello Fresh pakket voor de buren bij ons aan de deur: Kan ik het pakket aan jullie geven? Nee sorry. Zegt ie: Waarom niet?

Ik zou daar niet eens een reden voor moeten geven

Gewenste Oplossing:

Als de bezorgers niet zo achterlijk zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 17 mei 2020 om 17:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bo,

Wat jammer om te horen dat je deze vraag zo storend vond. We geven onze klanten graag uitleg over de mogelijkheden die wij hebben gedaan om de box alsnog te bezorgen, dus ik ga ervan uit dat onze bezorger dit alleen met goede bedoelingen vroeg. Je hebt helemaal gelijk dat je hiervoor geen reden hoeft te geven, dus geef dat gerust aan!

Groeten,
Sharon

Alle klachten die gemeld zijn door 1234567894