Klacht: Bezorger (wéér!) niet langs geweest

op 21 mei 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger is niet langs geweest met mijn pakket, en heeft mijn pakket afgeleverd bij een UPS punt. De bezorger beweerd dat ik zojuist niet thuis was, terwijl ik dat wel was (al heel de week ben ik 24/7 thuis). Dit is al eerder gedaan door de UPS, en ik ben dit zat.

Ik verwacht van UPS dat hun bezorger mijn pakket alsnog netjes bij mij thuis aflevert.

Dat mijn pakket daadwerkelijk bij mij word afgeleverd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 mei 2021 om 12:22 geantwoord

Beste Jamie,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw eerdere contact heb ik dit in het systeem aangepast, het pakket weer bij u adres te leveren.
Dit process kan 2 werkdagen nemen en daarna wordt weergeven vanuit de tracking nummer wanneer het pakket bij u zal worden aangeboden.

Ons excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoop dat we dit kunnen verkomen in de toekomst .

Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht CrispyCritique

2 maanden geleden - Ik heb niks vernomen van de UPS sinds mijn laatste bericht. De Track and Trace zegt nog steeds dat het pakket opgehaald moet worden, maar tegelijkertijd zegt het 'kom later terug voor de geplande aflevering'. Heel verwarrend dit. De datum voor ophaling verloopt volgende week woensdag (dacht ik?), dus de tijd dringt.

Reactie van de melder van de klacht CrispyCritique

2 maanden geleden - Ik ga straks zelf proberen om mijn pakket ophalen, aangezien de UPS nog steeds NIET REAGEERT!

Heeft op 27 mei 2021 om 14:20 geantwoord

(Mijn eerdere feedback was van 26 mei rond 12:00, maar de wijziging had dat verwijdert)

(27 mei 12:85) De Track and Trace blijft staan op 'kom later terug voor de geplande aflevering' zonder enige verandering na meer dan 2 werkdagen. De aangeboden oplossing is dus niet waargemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door CrispyCritique