Klacht: Bezorger nog steeds niet geweest.

op 16 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou opd tussen 09:00 en 13:15 mijn bestelling van telfort leveren. Echter zijn ze nog steeds niet langs geweest.
Heb gisteren een nachtdienst gehad en ben speciaal voor deze bestelling wakker gebleven.

Dit moet opgelost worden.

Ik ben tevreden als mijn bestelling vandaag nog binnen komt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 16 juli 2017 om 14:06 geantwoord

Beste Rosario,

De order stond inderdaad ingepland voor vandaag. Helaas mag deze order van KPN niet geleverd worden. Voor meer informatie omtrent de annulering moet ik je helaas doorverwijzen naar de klantenservice van KPN daar wij niet kunnen zeggen waarom de order geannuleerd is.

Online Pakket Dienst.
. . . . . . . . . . . . . . . . . .

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Beste Rosario, Ik zie dat je de oplossing hebt afgewezen. Kan ik naast bovenstaande nog iets voor je betekenen? Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst.

Heeft op 16 juli 2017 om 14:21 geantwoord

Het is onzin dit hele gedoe zowel van telfort als van opd. Telfort is fout omdat hun geen reden tot annulering hebben en opd omdat ze niets laten weten per SMS, telefonisch of per mail en de klanten gewoon lekker laten wachten. Dit Is ook meteen de laatste x geweest dat ik Bij De opd laat bezorgen.

Bericht van Online Pakket Dienst

1 maand geleden - Beste Rosario, Zoals ik al aangaf weet ik de achterliggende reden van de annulering niet. Ik zie dat er in korte tijd veel bestellingen(12) zijn geplaatst op dit adres waarvan een groot deel geannuleerd is. Veelal onder verschillende email adressen. Wellicht dat het daar wat mee te maken heeft. Ik raad je inderdaad aan om je volgende bestelling in de winkel op te halen daar een volgende bestelling waarschijnlijk automatisch geannuleerd wordt. Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst.

Alle klachten die gemeld zijn door rosario1994