Mijn Klacht:
Goedendag,
Ik verwachtte een pakketje van DHL op donderdag 28-5-2015. Deze is echter niet bezorgt en na contact met de verzender kwam ik erachter dan vanwege een storing bij DHL een achterstand was en ik mijn pakketje op zaterdag kon verwachten. Nu heb ik zaterdag de hele dag track and trace in de gaten gehouden en zag ik dat de bezorger onderweg was. Deze is echter nooit op komen dagen. Het rare is dat mijn zus (die op hetzelfde adres woont) op zaterdag wel een pakketje heeft ontvangen (ook bezorgt door DHL). Hierbij vroegen wij de bezorger ook al waar mijn pakketje dan zou zijn en de bezorger antwoordde dat deze dus later kwam. Natuurlijk is het al belachelijk dat de bezorger niet op komt dagen en geen briefje achterlaat maar het is nog raarder dat ze al een bezorgen voor de deur laten staan en niet eens mijn pakketje erbij mee kan nemen. Hoe inefficiënt is het om twee x naar het zelfde adres te rijden voor twee tamelijk kleine pakketjes. Ik heb er geen goed woord voor over…
Gewenste Oplossing:
Wanneer mijn pakketje zo snel mogelijk geleverd wordt, met een excuses en verklaring

