Mijn Klacht:
Ik verwacht al heel lang een pakket. bij de eerste levering was er niemand thuis, dus is er een brief je achtergelaten waar op stond dat hij de volgende dag tussen 14:00 en 18:00 zou komen. Nu is het pakketje er nog steeds niet. toen ben ik gaan kijken bij de Track&Trace code en daar stond dat het adres gesloten was, maar dit is onmogelijk want er is vandaag de hele dag iemand bij ons thuis geweest. er is dus gewoon niemand langs geweest. dit is uitermate onbeschoft en niet zoals ik het had verwacht van DHL. nu is er speciaal iemand voor het pakje thuis gebleven en dat had dus nu helemaal niet nodig hoeven zijn. hele slechte service en heel erg teleur gesteld, omdat een paar van die luie wagenchauffeurs de hele dag op hun bolle reet zitten en wij keihard moeten werken voor ons geld. maar omdat zij zo ongelofelijk sloom zijn, zijn wij hier de dupe van.
Gewenste Oplossing:
wanneer mijn pakket op de goede AFGESPOKEN tijd komt ipv helemaal niet

