Klacht: Bezorger komt om 05.50 uur op brommer bezorgen

op 20 september 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds een week komt er een krantenbezorger bij een aantal buren de Telegraaf bezorgen in de Druivenstraat in Den Haag. Hij komt al voor zessen en rijdt op zo’n brommertje dat ongelooflijk veel herrie maakt. Ik snap niet dat dit is toegestaan op zo’n vroeg tijdstip. Leveranciers mogen ook niet voor zevenen komen leveren in een woonwijk, zo’n brommer maakt net zoveel lawaai, zo niet meer!

Het liefst zie ik dat de krantenbezorger gewoon op de fiets komt. Of anders niet bij elk huis stoppen en weer optrekken en dan 4 meter verder weer stoppen en optrekken etc. Misschien kan hij op de hoek van de straat de brommer parkeren en dan een aantal kranten het laatste stukje lopend bezorgen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 september 2016 om 16:55 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw Hogan,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben de melding doorgegeven aan ons distributiecentrum en hopen dit zo spoedig mogelijk te hebben opgelost. Zij zullend dit probleem verder oppakken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Hogan