Mijn Klacht:
Op donderdag 25 september is er ’n bezorger van DHL langs geweest met ’n pakje, er was op dit moment niemand thuis, hij heeft toen ’n kaartje in de brieven, gestopt, hierop is aangekruisd dat op vrijdag 26 september tussen 14.00 en 18.00 uur het pakje opnieuw aangeboden zou worden. Tot zover alles correct.
Ik ben die dag thuis gebleven, maar er is niemand gekomen ook is er verder op geen enkele wijze met mij contakt opgenomen. ’n Vorige keer waren ze ook later dan was aangegeven, daarom ben ik nog thuis gebleven tot 21.30 uur. Acht uur voor Jan met de korte achternaam zitten wachten. Kortom DHL: ” geen stijl “
Gewenste Oplossing:
Gewoon doen wat beloofd wordt en mocht er iets tussen komen geef dat dan even door.
Ik heb gelezen dat uw bezorgers betaald worden per pakje, ik kan me indenken dat het bezorgen van 'n pakje, aan het eind van de dag en buiten de route voor de bezorger minder aantrekkelijk is, maar dat is: " part of the deal ". R

