Mijn Klacht:
Mijn boodschappen zouden tussen 21:00 en 22:30 bezorgd worden en het is onderhand al 23:33 en nog niks ontvangen. Dit terwijl ik al in bed had moeten liggen ivm werk. Echt belachelijk dat ik ruim een uur moet zitten wachten in pyjama in de hoop dat deze nog komt. Ook fijn dat ik enkel een sms krijg dat hij door omstandigheden wat later is en er zal zijn om 23:00…
Gewenste Oplossing:
Tegemoetkoming. Op zn minst een mindering op de bestelling. Dit kost me een uur wachten + nachtrust.

