Klacht: Bezorger is niet geweest

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld en ik zou die vandaag krijgen maar bezorger heeft geen zin denk ik en via trace en track staat dat de pakket geleverd maar ik heb niks ontvangen de bezorger heeft gescant als geleverd maar waar heeft die geleverd weet ik niet

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn pakket of wil ik geld die ik betaalt heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 01 juli 2017 om 00:13 geantwoord

Ik heb de track en trace via de email gestuurd ik hoop dat ik mijn pakket ga krijgen of mijn geld want wat doet de bezorger is niet eerlijk hij komt niet eens en gaat die terug bergen want hij geen zinnen heeft of iets

Reactie van de melder van de klacht Youssefamdaa

4 maanden geleden - En tot nu toe geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Youssefamdaa