Klacht: Bezorger geen geduld!

op 06 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou vandaag mijn Sim-only pakket krijgen van KPN.
Het regelen van de afspraak ging soepel, ook de bezorgtijd klopte prima. Echter moest ik bij het opendoen mijn portemonnee zoeken.
De bezorger gaf duidelijk aan erg onder tijdsdruk te staan.
Toen ik hem vroeg even binnen te komen voor een bakje koffie gaf hij aan dat dit niet mocht van zijn baas.
Ik was erg opgefokt en kon mijn portemonnee niet vinden. De bezorger gaf ook aan snel weg te moeten. Het is te belachelijk voor woorden maar ik ben mijn pakket misgelopen omdat een bezorger niet wat meer geduld op kon brengen.
Hierna meteen het hoofdkantoor van OPD gebeld. Ze beaamden dat niemand naar binnen mag, vanwege verkeerde intenties. In welke wereld leven wij zeg!!!!
Hiernaast was het order ook direct geannuleerd waardoor ik een geheel nieuw order moet plaatsen met een nieuwe 30 dagen opzegtermijn bij mijn oude provider.
Erg vervelend, helemaal omdat ik hiervoor een vrije dag heb opgenomen!

Een bezorger welke wat geduldiger is. Dit sloeg nergens op.
Hiernaast vind ik het belachelijk dat het order meteen wordt vernietigd en dus ook mijn simkaart. Waarom komt er geen nieuw bezorgmoment?
Dit betekent veel rompslomp voor mij. Het opnemen van een vrije dag betekend ook dat ik inkomsten misloop. Ik hoop dat OPD mij wel tegemoet komt.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 06 juli 2017 om 19:24 geantwoord

Beste meneer Visser,

Wat ontzettend vervelend dat u dit zo heeft ervaren.
Wat betreft het 'geen geduld' het klopt inderdaad dat we ernaar streven om elk pakketje op tijd af te leveren en daarom een bepaalde tijd bij de deur moeten aanhouden, we vinden het jammer dat dit in uw geval niet voldoende was.

Tevens heb ik gekeken waarom het pakketje is geannuleerd en de regel is dat wanneer er 2 afspreken zijn geweest hij automatisch geannuleerd wordt dit is uit veiligheidsredenen zodat er niet onbedoeld te veel pakketten blijven rond gaan.
1ste keer was u zelf niet aanwezig maar tevens ook geen machtigingsbewijs waardoor de koerier niet kon afleveren en dit was de 2de poging waardoor hij inderdaad helaas is geannuleerd.
Ik wil u graag adviseren om de simkaart voor 22.00u te bestellen dan zou hij wanneer u een afspraak maakt misschien al morgen weer geleverd kunnen worden.

We vinden het oprecht heel vervelend voor u en gaan zeker ons best doen bij de volgende bestelling dat alles goed op rolletjes loopt.

We wensen u toch een prettige dag.
Planning OPD.

Heeft op 06 juli 2017 om 19:38 geantwoord

Bedankt voor de snelle reactie. Helaas is het wel mosterd na de maaltijd.
We gaan het de volgende keer zien, mvg T.Visser

Alle klachten die gemeld zijn door visser8143432