Klacht: Bezorger dwong bij afwezigheid klant om toch pakketje aan te nemen

op 12 juni 2021 over HelloFresh in de categorie Vervoersbedrijven

Bezorger Hellofresh omstreeks 11:00 op 12 juni dwong bij afwezigheid klant (buren op Roolvinpark 5) om toch pakketje aan te nemen.
We hebben hem aangegeven dat wij binnenkort op vakantie gaan en dus geen pakketje kunnen aannemen,
Hij sprak ongenuanceerd / dreigend en ging vervolgens naar de andere buren om zijn pakketje en verhaal kwijt te kunnen.
Op weg terug naar auto heb ik hem telefoon met verbinding buurvrouw gegeven en gevraagd alsnog voor de deur te zetten.
Hij zou de politie waarschuwen dat hij zijn pakketje niet kwijt kon en mopperde over sleutels en onjuiste aanpak van mij.
Kortom de bezorger was meer met sleutels bezig in de deur dan met het afleveren en fatsoenlijk ons te woord staan.
In plaats van de buren te belasten is het beter om een briefje te plaatsen

Als de bezorger zijn excuses doorgeeft

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HelloFresh over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door HelloFresh in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat HelloFresh een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

HelloFresh

Heeft op 13 juni 2021 om 14:05 geantwoord

Hello,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bezorger zich op deze manier opstelde. Dit is absoluut niet de bedoeling en ik kan me zeker voorstellen dat dit geen prettige ervaring voor je is.

Graag zouden we dit terugkoppelen aan de betreffende bezorger. Helaas kan ik dat vanaf hier niet voor je in orde maken. Graag vragen we je contact met ons op te nemen via een van de volgende kanalen: https://www.hellofresh.nl/contact-page/ . Dan helpen we je direct verder.

Groeten,

Caroline

Heeft op 14 juni 2021 om 16:02 geantwoord

Hallo fresh heeft geen corrigerende actie uitgevoerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Perceel