Klacht: Bezorger die niet aanbelt….

Mariskaklomp op 04 maart 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 4 maart 2015
Reactie van het bedrijf:

Beste Mariska, Ik zie dat het pakket inmiddels bij u is afgeleverd. Daarnaast heeft mijn collega melding gemaakt van uw klacht mbt de eerdere bezorgpogingen. Ik ga ervan uit dat de klacht hiermee voor u is afgehandeld. Indien u toch...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 4 maart 2015

Een klant van DHL was teleurgesteld omdat de bezorger niet heeft aangebeld bij de levering van een pakketje, ondanks dat de klant de hele ochtend thuis was. Na de verwachte bezorgtijd vond de klant een briefje in de brievenbus met de mededeling dat er niemand thuis was, terwijl dit niet het geval was. De klant vond het frustrerend dat de bezorger niet de moeite nam om opnieuw aan te bellen.

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakketje worden bezorgd. Ik helemaal blij natuurlijk want gister had ik de bezorging helaas gemist. Op het papier stond dat de bezorging tussen 9 en 1 zou komen. De hele ochtend thuis gezeten, maar na 1 uur nog steeds geen pakketje. Toch maar even naar de brievenbus gedaan en ja hoor, een briefje dat er niemand thuis was en dat de bestelling nu maandag komt. Er is dus gewoon niet aangebeld, of misschien verkeerd en dat de bezorger niet even de moeite neemt om nog een keer opnieuw aan te bellen..

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk ben ik pas tevreden als mijn bestelling nu nog wordt geleverd, maar dat kan natuurlijk niet. Maar het zou fijn zijn als jullie in het weekend bereikbaar zijn zodat ik het probleem direct op zou kunnen lossen...

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Mariska, Bedankt voor het melden van uw klacht. U geeft aan dat de chauffeur wel een kaartje heeft achtergelaten, maar niet heeft aangebeld. Dit is uiteraard niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Ik zal hiervan melding maken bij het depot. De zending staat voor vandaag weer op de planning en zal worden aangeboden tussen 14.00 en 18.00 vanmiddag. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 04 maart 2015 om 11:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mariska,

Ik zie dat het pakket inmiddels bij u is afgeleverd. Daarnaast heeft mijn collega melding gemaakt van uw klacht mbt de eerdere bezorgpogingen. Ik ga ervan uit dat de klacht hiermee voor u is afgehandeld.

Indien u toch nog vragen en-of opmerkingen heeft, hoor ik graag nog van u.

Met vriendelijke groet,
David

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM