Mijn Klacht:
Ik zit vandaag thuis een verwacht een pakket van dhl. Om 17.00 uur las ik dat dr bezorger mij gemist heb en dat ik zelf gekozen heb om het pakket naar een servicepunt te sturen. Echter heb ik dit niet gedaan en de bezorger is niet geweest en ik kan dit bewijzen omdat ik een videodeurbel heb die de hele dag filmt.
Ik heb contact opgenomen met dhl klantenservice en ze willen niks doen.
Gewenste Oplossing:
Mijn pakket thuisbezorgen


