Klacht: Bezorger AH parkeert voor oprit

op 05 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Het is zo’n beetje schering en inslag. De bezorger van de AH parkeert zijn bestelbus bij mij voor de oprit, dit terwijl er voldoende parkeergelegenheid in de straat is. Ik hoor u denken nou die is toch zo weer weg, helaas is het al meerdere keren voorgekomen dat het langer dan een half uur duurde alvorens de wagen weer weg was. Ik heb de bezorgers hier meerdere malen op aangesproken. Vandaag spande de kroon. Mijn vrouw wilde boodschappen gaan doen, toen ze in de auto stapte stopte er een wagen van de AH voor de oprit. Ze vroeg de chauffeur zijn auto even weg te zetten. Hij reageerde hierop met de melding dat hij zo weg was en negeerde haar verder volkomen. Na circa 5 minuten was hij terug, ik sprak hem op zijn gedrag aan en kreeg een vrij onbeschofte reactie. Hij schold me uit voor Z… en Z…. en riep verder “Tja dat is jouw probleem, zie er maar eens wat mee te doen”. Ik heb alleen nog maar gemeld dat ik een klacht zou indienen en ben daarop wijselijk maar naar binnen gegaan.
Mijn klacht is dus tweeledig. Ik zou graag zien dat de AH bezorgdienst haar auto niet voor mijn oprit parkeert en tevens wil ik dat de chauffeur van dienst van vandaag op zijn gedrag wordt aangesproken. Ik weet zijn naam niet, maar het voorval was rond 17.15 uur voor mijn woning aan de Tollensstraat 85 6531AB te Nijmegen.

Niet voor mijn oprit parkeren en chauffeur op zijn gedrag aanspreken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hansbarten