Klacht: Bezorger

op 24 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Hallo, vanavond (23-6-2021) om 17:35 uur reed ik vanaf de zuiderlaan in Meppel om linksaf te slaan naar de Rembrandtlaan. Ik moest stoppen om verkeer van rechts voor te laten gaan. Terwijl parkeert een Albert Heijn bus om boodschappen te gaan bezorgen. Op zich prima, ware het niet dat hij half op de weg en half op de stoep stond en hierdoor alle zicht voor overige weggebruikers weg nam. Totaal onverantwoord vind ik. Het is best een drukke kruising, zeker op dat tijdstip. Toen ik naast hem stond en dus moest stoppen omdat ik totaal niets meer kon zien. Ik deed ik mijn raampje open op te zeggen dat het totaal niet handig was, dat hij daar stond omdat het gevaarlijk was voor het overige verkeer. Dat boeide hem niet zei hij en haalde zijn schouders op.
Ik vind dat ah medewerkers verantwoordelijk moeten zijn en zich veilig in het verkeer moeten verplaatsen. Dit was totaal onverantwoordelijk. Ik hoop dat u deze jongeman er op aan gaat spreken.

Als u deze medewerker er op aanspreekt dat dit echt niet kan en hij laat zien dat hij dit verandert

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam Vreugdenhil