Klacht: bezorgen van de krant

op 18 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben al meerdere malen een klacht ingediend dat de krant te laat wordt bezorgd en dat de krant half uit de brievenbus hangt.

Wij hebben telefonisch contact gehad en mij werd toegezegd dat het binnen een week opgelost zou worden dit is nu een week geleden en de krant was deze week weer meerdere malen te laat en hing weer half uit de brievenbus
Wordt dit niet opgelost dan zeg ik het abonnement op.

Met vriendelijke groet,

A. van de Grijp
Mail astridvdgrijp@msn.com

Gewenste Oplossing:

Als de afspraken na worden gekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 20 oktober 2016 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van de Grijp,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u bezorgproblemen blijft ervaren, ondanks hier eerder een melding van te hebben gemaakt.

Onze excuses voor het ongemak.

Omdat soms meerdere factoren kunnen meespelen bij de bezorgproblemen, kan het soms wat langer duren dan gewenst is voordat deze opgelost zijn. Wij willen u echter verzekeren dat wij achter de schermen er alles aan doen om bezorging weer op het gewenste niveau te krijgen.

Wij hopen op uw geduld en begrip.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door J.C van de Grijp