Klacht: Bezorgen krant.

op 16 augustus 2017 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Volgde mail aan U verzonden:
Zaterdag jl. weer geen krant ontvangen. Hebben 2x binnen zeer korte termijn krant moeten kopen. Bij de e.v. autom. betaling laten wij het auto.
betaling terugstorten, nadien betalen wij het bedrag minus het verschil van losse krant en het abonnement,, zijnde € 2,56 ,
( € 93,65 : 78dagen x2 dg.) Hopende dat wij diit niet regelmatig moeten doen! Met vriendelijke groet, Fam A.Kornuijt, Saxofoonstr.96,5702 KD Helmond., tel.0492538156.

Gewenste Oplossing:

Als dit goed opgelost wordt. Eventueel door storting van € 2,56 op onze bankrkg, NL11RABO0181011654

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.A.Kornuijt