Klacht: bezorgen dagblad

op 27 februari 2017 over De Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Heb tel.cntact gehad met de klantenservice.Heb gemeld dat ik in een kwartaal 3 keer de krant niet ontvangen heb. Ondanks een mail bevestiging hebben ze geen klacht ontvangen en konden mijn klacht dus niet behandelen.Toen ik aangaf dat de hele straat en weik geen krant heeft ontvangen,was het toch mogelijk dat mijn buurman WEL de krant in de bus had. Ik heb toen gezegd dat er gelukkig nog meer dagbladen zij waar ik uit kan kiezen.Ik kreeeg toen als antwoord dat alle dagbladen Door een en de zelfde persoon bezorgt wordt. Met andere woorden.je gaat er niet op vooruit.Nadat me duidelijk gemaakt werd dat de krant vandaag nog om 13.00bezorgd wordt,is mijn klacht ongegrond. P.S. geen krant ontvangen

ik uit

Als de krant IEDERE WERKDAG op een normaal tijdstip in de brievenbus ligt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Limburger

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Limburger nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Limburger in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Limburger

Heeft op 19 december 2017 om 10:02 geantwoord

Geachte,

Bedankt voor uw e-mail,
Wegens een technisch probleem zijn de klachten nu pas zichtbaar.
Onze excuses voor dit ongemak.
Mocht u nog bezorgklachten hebben dan gelieve deze te melden via telefoon nummer 088-7766550 bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00. En op zaterdag van 08:00 tot 12:00.
Of via de email: lezersservice@delimburger.nl

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd

Yvonne Berden
Medewerker Backoffice - Klantenservice