Klacht: Bezorgen boodschappen

op 13 oktober 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Beste mensen,
Ik heb een moeder van 84 jaar en wij wonen 190 kilometer bij haar vandaan. Mijn moeder is niet mee goed ter been en kan zelf haar boodschappen in huis halen en ik kan niet iedere week naar haar toe om boodschappen te doen. Ik dacht ik heb de oplossing ik bestel ieder week haar boodschappen online bij AH en laat ze bij haar thuis bezorgen. Tot mijn grote verbazing moet je boodschappen doen voor €70 als je wilt laten bezorgen. Nou een dame op leeftijd en alleen heeft niet ieder week voor €70 boodschappen nodig en ik kan dus niet gebruikmaken van jullie bezorgdiensten. Dit is een kwalijke zaak want voor deze doelgroep zouden Jullie juist deze service moeten bieden. De bezorgkosten zijn dusdanig dat je denkt dat de bezorging moet kunnen. Ik ben een trouwe AH klant maar dit valt mij vies tegen.

Het zou fijn zijn als je voor ieder bedrag je boodschappen kan laten bezorgen. Denk aan onze oudere generatie ze moeten steeds langer zelfstandig zijn en dit zou er aan meehelpen.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

17 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ina1959