Mijn Klacht:
Pakketje bezorgd bij andere terwijl adres er goed op staat .
En dan zeggen er is niemand thuis terwijl er 3 mesen thuis waren en de vrouw waar het pakje werd aangeboden zij dat hij op 118 moest zijn .
Hij zij dat hij daar niks mee te maken had , en het aan haar gaf.
Wat een soepkippen werken er bij DHL en wat jammer dat PTT is opgeven en wij met de brokken zitten ..
Ik ben er zeer pissig over.
Hoogachten .R.J.Torsy
Gewenste Oplossing:
Niet

