Klacht: bezorgen

op 05 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 oktober 2016 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bernard,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u De Telegraaf op maandag 3 oktober 2016 niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht genoteerd en doorgegeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om dit in het vervolg te voorkomen. Ter compensatie zullen wij de betaaldag van uw abonnement met een dag opschuiven zodat u de gemiste krant niet hoeft te betalen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Laa.1248