Klacht: Bezorgen

op 17 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Afgelopen zaterdag kreeg ik de helft van de krant in de bus. De bijlage met o.a. tv programma ontbrak.
Het is in de laatste 4 maanden 2 of 3 maal voorgekomen, dat helemaal geen krant werd bezorgd. Ook werd twee maal een regionale krant in de bus gedaan.

Als bovenstaande niet meer voorkomt.
Sinds een paar maanden wordt de distributie van de kranten vanuit Rijssen geregeld, terwijl dat eerder vanuit Enter was. Als er dan iets niet klopte met de bezorging, werd even een telefoontje gedaan naar de betreffende familie en werd alles weer recht getrokken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Geachte heer Ekkelboom,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak, wij kunnen goed begrijpen dat dit erg vervelend is. Wij hebben uw account bekeken en zien dat er inderdaad al meerdere meldingen zijn gemaakt.
Deze meldingen worden direct doorgestuurd naar het distributiecentrum. Hier zullen zij kijken waar het probleem ligt en zullen zij hun best doen dit op te lossen. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, Groet MN ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door gerjen.ekkelboom@kpnmail.nl