Klacht: bezorgen

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 12:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevrouw Knoester,
Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij hebben op 17 juni problemen gehad met het drukken van De Telegraaf. Hierom hebben veel mensen De Telegraaf, laat of helemaal niet ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Uw gemiste editie wordt uiteraard verrekend met uw abonnement. Per 1 juli 2016 zit er ook digitaal bij uw abonnement. Dan kunt u ook de edities lezen op uw tablet. U kunt alvast een account aanmaken via mijnmedia.nl. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door knoester-visscher