Klacht: bezorgdienst

op 05 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de auto van uw bezorgdienst op zaterdag morgen zet zijn auto bij ons op het privé terrein terwijl hij heel ergens anders moet zijn.
Het probleem is dat de chauffeur ten 1ste het bord PRIVE TERREIN negeert en ten tweede dat hij niet eens goed kan chaufferen want hij kan de bocht niet goed nemen en daar door rijdt hij maar over de stoepranden en perk.
Wij verzoeken u vriendelijk doch dringend er voor zorg te dragen dat ze, wanneer ze niet bij ons appartement moeten zijn, ze de auto ook niet op ons terrein stallen!

Gewenste Oplossing:

wanneer ze parkeren dat ze dat doen daar waar ze moeten zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.A. van der Beek