Klacht: Bezorgdatum klopt niet, geen reactie, ongeinteresseerd personeel. Erg slechte service.

op 21 december 2017 over Large Popmerchandising in de categorie Internetshops - Kleding

Bestelling gedaan op 11 december met op de site de melding ‘GEGARANDEERDE BEZORGING VOOR KERST’. Alle producten op voorraad en de bezorgdatum werd gesteld op 15-16 december. Inmiddels leven we 21 december en begint de tijd te dringen. Op meerdere mails geen enkele reactie ontvangen. Gisteren gebeld en kreeg na 10 minuten een met een zware stem nogal ongeïnteresseerd mompelende man aan de lijn die me verzekerde dat de bestelling ‘vandaag nog verzonden wordt’. Het éne product dat plotseling op ‘uitverkocht’ staat was volgens meneer toch voorradig en dus zou het pakket ‘vandaag worden ingepakt en verzonden’.
Niet dus, want een dag later is de status nog steeds ‘wordt verwerkt’ en de trackcode die vermeld staat is bij postnl niet bekend.

We hopen nog dat de kadootjes voor de kerst arriveren, maar eigenlijk hebben we er een zwaar hoofd in. Beloof geen dingen die je niet waar kunt of wilt maken.

Als de producten nog voor kerst geleverd worden zijn wij blij, maar de kans dat we nogmaals bij Large bestellen is nihil. De kans dat we anderen vertellen niet meer bij Large te bestellen is 100%

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Large Popmerchandising

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Large Popmerchandising nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DRJR