Klacht: Bezorgcode werkt nog steeds niet

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen ben ik geconfronteerd met een niet werkende bezorgcode. De laatste tijd is dat eerder regel dan uitzondering. Dus de volgende bezorgpoging ben ik weer niet thuis (ik werk zelf wanneer de chauffeur werkt, wat een waardeloze dienst biedt DHL toch) en kan de veronderstelde service van DHL dus niet gebruiken. Resultaat is dat ik nog langer moet wachten op mijn pakketje, ik denk dat ik deze maar ga annuleren. De volgende keer dat DHL als vervoerder wordt vermeld ga ik niet eens over tot aankoop. Wat een slechte service biedt DHL toch.

Gewenste Oplossing:

a: bezorgen op momenten dat mensen wel thuis zijn
b: bezorgcodes uitdelen die wel werken, want de laatste twee werkten gewoon niet. Dat is geen toeval, dat is amateurisme.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag ,
Bedankt voor uw bericht.
We hebben met het leveren al meerdere opties, zo is standaard dat we 2x overdag en 2x s'avonds aanbieden. Maar u kunt ook bij de meeste verzenders kiezen voor enkel een avondlevering. Wat betreft de bezorgcode moet deze gekoppeld zijn aan uw pakket. Ziet u wel uw pakket verschijnen maar kunt u geen wijziging doen dan adviseer ik u om het op een computer te proberen en alles met hoofdletters in te vullen.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 27 mei 2017 om 02:43 geantwoord

Dit is geen oplossing maar een beschrijving van de procedure. Er wordt een bezorgcode afgegeven die niet werkt. Dat is niet voor het eerst. Daar zit het probleem en dat wordt niet opgelost / opgepakt. Een algemeen blahblah verhaal verder komt DHL niet. Slecht.

Alle klachten die gemeld zijn door Zeer-Ontevreden-klant