Klacht: Bezorg klacht{en}

Nieuws ontvanger op 09 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 10 augustus 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer van de Velde, Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel niet goed loopt. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 9 augustus 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk klachten geuit over het niet ontvangen van de krant, met name op maandag en donderdag. Ondanks telefonische meldingen en toezeggingen over het niet in rekening brengen van abonnements kosten voor de niet geleverde dagen, blijft de abonnee aandringen op dagelijkse levering van de krant om belangrijke berichten te kunnen lezen en knippen. Na zeven niet-leveringen vraagt de abonnee om een structurele oplossing.

Mijn Klacht:

Graag zou ik elke dag het dagblad de Telegraaf ontvangen daar het in mijn afgesloten abonnement verplicht is elke dag De Telegraaf in de brievenbus te krijgen {overmacht is niet mogelijk} Bij telefonische melding word gezegd dat er een dag geen abonnements geld word ingehouden ,maar daar heb ik niks aan ik wil een dagblad om te lezen en belangrijke berichten uit te knippen Het valt op dat de meeste niet leveringen vallen op maandag en donderdag ik vermoed vanwege de leeftijd van de bezorgers Dus graag bij deze na 7 niet leveringen ,elke dag een dagblad De Telegraaf

Gewenste Oplossing:

Elke dag het dagblad De telegraaf in de brievenbus in de week voor 7 uur en zaterdag voor 8 uur

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 augustus 2018 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van de Velde,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te lezen dat de bezorging van de krant momenteel niet goed loopt. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van de krant weer goed gaat lopen zodat u elke dag op de hoogte blijft van het laatste nieuws.

Voor de zekerheid stuur ik u een aantal bonnen toe waarmee u gratis een krant kan halen mocht het toch nog een keer voorkomen dat u geen krant ontvangt.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM