Klacht: Bezorg klacht

op 16 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 16 juli 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Bennink,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te horen dat de bezorging niet verloopt zoals het hoort. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben deze meldingen doorgegeven aan ons distributiecentrum, waar zij dit verder zullen oppakken.
De bijlage Vrouw gaan wij per post toesturen en zal volgende week binnen zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wensen u een fijn weekend. Groet, MN ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door W.bennink91@chello.nl