Klacht: Bezorfging

op 20 augustus 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 augustus 2016 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Beusichem,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u regelmatig op de zaterdag de krant te laat ontvangt. Uiteraard is de afspraak dat krant op de zaterdag voor half 8 bezorgd dient te worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. ZIj zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt.

Mocht u onverhoopt problemen blijven ervaren met de bezorging dan verzoeken wij u vriendelijk om dit rechtstreeks bij ons te melden. Dit kunt u doen via telefoonnummer 088-8248241 of via www.mijnmedia.nl/bezorging/. Dit stelt ons namelijk in de gelegenheid om uw klacht sneller in behandeling te nemen.

Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Peter van Beusichem