Klacht: bezoekbeperking Holland Casino

op 25 januari 2014 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Kinderlijke en zeer onvriendelijke behandeling bij casino Venlo door manager. Twee en half jaar geleden op eigen verzoek een bezoekbeperking gedaan. Volgens hun eigen voorwaarden zoals vermeld op het formulier beeindigd dit na 2 jaar. Gesprek gehad en aangegeven dat we hooguit 4x per maand het casino willen bezoeken, echter is de manager van Venlo van mening dat dit niet mag. Heden weer contact gehad en bijzonder onvriendelijk en onbeleefd te woord gestaan door de manager.
Het is duidelijk dat de manager niet het beleid van het casino volgt, maar zijn eigen persoonlijke beleid.

Stoppen met dit kinderlijke gedrag, ik ben 46 jaar en ben prima in staat om zelf te beslissen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb Holland Casino een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 04 februari 2014 om 16:03 geantwoord

Gast heeft op 3-2-2014 een e-mail ontvangen met het verzoek een afspraak te maken met een Supervisor Operations om de klacht door te spreken.

Heeft op 11 februari 2014 om 08:51 geantwoord

Het is nog niet opgelost en krijg volgende week maandag nog een reactie. Inmiddels (maandag 10-2-2014) is de klacht keurig opgelost!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Holland Casino beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door beachy1967