Klacht: Bezoegklacht

op 07 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Mijn broer, P. Slump- Commandementsplein 4 , 9934CB Delfzijl
heeft een weekend abonnement op de Telegraaf.
Op dit moment verblijft hij ivm omstandigheden in Elburg, Vletstraat 60, 8081 NR.
Nu is vorige week door gegeven dat de krant in Elburg bezorgt kan worden voor de komende weken. Helaas hebben we al drie keer moeten bellen dat de krant tot op heden niet bezorgd is.
Vanochtend weer gebeld, de krant zal nu na 14.00 uur bezorgd worden. Dit is nu wel vaker toegezegd, maar geen krant te zien. We willen dit graag onder u aandacht brengen dat het nu goed geregeld wordt. We willen u alvast bedanken voor de moeite.
Joke Kleijer-Slump

Wanneer de weekend krant bezorgd wordt :)

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 oktober 2016 om 10:16 geantwoord

Geachte heer Slump,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben de gegegevens bekeken en zien inderdaad dat het gewoon bij u bezorgd dient te worden in Elburg. De bezorgstatus is onderhand veranderd in geëscaleerd, wat inhoud dat een onafhankelijk persoon gaat kijken waarom De Telegraaf na meerdere meldingen nog steeds niet bij u geleverd wordt.
Blijf vooral de meldingen doorgeven, dan weten wij dat dit nog niet is opgelost.
Wij gaan er vanuit dat dit zo spoedig mogelijk is opgelost.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groet, Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Slump