Klacht: Bewoners informeren onderhoud lift

op 18 augustus 2016 over Vivare woningbouw in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Voor de zoveelste keer heeft Vivare mij (en andere bewoners) niet op de hoogte gesteld ivm werkzaamheden aan de lift. Ik ben rolstoel gebonden en afhankelijk van deze lift. Door deze werkzaamheden kan ik niet naar mijn werk en ook mijn hulphond uitlaten is een groot probleem. Helaas is dit niet de eerste keer dat Vivare haar bewoners niet in op de hoogte brengt.

De heer Bussink heeft met mijn een afspraak gemaakt dat we voor deze onderhoud van vandaag (18-8-2016) tijdig in kennis gesteld zouden worden. Helaas is dit weer niet gebeurd.

Hopelijk wordt er eens actie ondernomen dat dit beter wordt gecommuniceerd, dat Vivare bewust wordt waarom het belangrijk is om de huurders te informeren.

Met vriendelijke groet,
Rianne van Tongeren-Blok
Marga Klompélaan 147
6836 LD ARNHEM

Gewenste Oplossing:

Hopelijk wordt er eens actie ondernomen dat er beter wordt gecommuniceerd, dat Vivare bewust wordt waarom het belangrijk is om de huurders te informeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vivare woningbouw

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vivare woningbouw nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van Tongeren-Blok
x