Klacht: bewijs?

op 18 mei 2018 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 18 mei 2018 om 15:45 geantwoord

Bericht van docdata payments

2 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de klant informatie gegeven over de contactgegevens van de desbetreffende webshop zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Heeft op 18 mei 2018 om 16:41 geantwoord

ik ben absoluut niet eens met jullie,
mijn vragen is, hoe jullie machtigen hebben en als jullie bewijs hebben moet ik koppie van.
of ik ga wettelijk weg series nemen.

Bericht van docdata payments

2 maanden geleden - Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bericht van docdata payments

2 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Graag ontvangen wij van u een PIDDPPS nummer. Dit kunt u vinden op uw bankafschrift bij de omschrijving als u uw betaling opent. Zodra wij dit hebben ontvangen kunnen wij dit verder voor u uitzoeken. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door dibruno