Klacht: Bevriezen / opschorten abonnement

op 22 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van het telefoongesprek met uw collega zojuist stuur ik u dit bericht. Tot mijn verbazing is het als trouwe klant niet mogelijk mijn abonnement voor een jaar te bevriezen als ik in december naar Australië ga voor 1 jaar. Het afkoop bedrag is rond uit schandalig en wat mij betreft niet reëel. Ik hoop hier op een nette en fatsoenlijke manier met u uit te komen, anders ben ik genoodzaakt om de media hierover in te lichten.

Met vriendelijke groet,

M.S. Lescrauwaet

Gewenste Oplossing:

Ik ben uiterst tevreden wanneer ik mijn abbonement voor een jaar kan opschorten/ bevriezen zodat ik bij terugkomst weer kan genieten van jullie fijne service. Data 5 december 2016- 5 december 2017

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Michelleoberon