Klacht: bevoorrading Middenwaard Heerhugowaard

op 26 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

De bevoorrading van de Blokker vindt plaats in een open ruimte vanaf de weg. Ik woon erboven in een appartement op de 2e verdieping. Regelmatig kan de vrachtwagen niet terecht en wacht dan met draaiende motor op de busbaan of zoals afgelopen zondag op het voetpad/fietspad en busbaan. Dan moeten mensen onder gevaarlijke omstandigheden op de autoweg om de vrachtwagen heen.
Afgezien van de geluidsoverlast voor de bewoners van het appartementencomplex vind ik het een levensgevaarlijke situatie. Brommers met grote snelheid die te laat zien dat de vrachtwagen stilstaat en met gierende remmen nog net een botsing voorkomen. Dit kan toch niet de bedoeling zijn dat er zulke gevaarlijke situaties ontstaan? Jammer dat ik geen foto’s kan meesturen die het bevestigen.

Het zou fijn zijn als de vrachtwagen op de busbaan wacht met de motor uit tot dat er plaats is om te laden/lossen. Geen overlast en geen gevaarlijke verkeers situaties.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 26 juli 2016 om 11:13 geantwoord

Beste mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend om te vernemen dat u en uw buurtgenoten overlast ondervinden van het bevoorraden van de Blokker winkel. Gevaarlijke situaties dienen altijd voorkomen te worden. Uw bericht hierover heb ik dan ook doorgestuurd naar het hoofd van de transport afdeling samen met de door u toegestuurde foto. Onder andere de instructie voor de chauffeurs, aanrijroutes en dergelijke worden door de afdeling transport geregeld.

Saskia
Blokker webcare