Klacht: Bevestinging, controlemail niet ontvangen, kan mijn reizen daardoor niet bekijken

op 08 september 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb nog steeds geen controlemail en bevestingsmail ontvangen en ben dus niet geregistreerd. Ik heb wel betaald en dit bedrag is eveneens van mijn rekening gegaan maar ik kan mijn boeking (‘reizen’) niet bekijken. Ik heb dus geen bewijs van betaling of een bon die ik kan voorleggen.
Ik heb al verschillende mails gestuurd, gebeld, maar krijg geen respons. Ik heb ook verschillende keer opnieuw link doorgestuurd, waarbij ik steeds de bevestiging krijg dat de mail is gestuurd, maar deze zit niet in mijn inbox, spam, ongewenste email… noem maar op. Kortom ik ontvang niets van mails van travelbird.

Wanneer ik daadwerkelijk een controlemail ontvang van travelbird zodanig dat ik mijn reizen kan bekijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 19 september 2016 om 10:46 geantwoord

Beste Emma,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het spijtig te vernemen dat het inzien van uw account bij TravelBird voor problemen zorgt. Namens TravelBird onze excuses voor het ongemak want dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zoek daarom graag voor u uit waar dit aan kan liggen en zal u hier persoonlijk van op de hoogte brengen.

Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben dan horen wij dat graag!

Micha - Team TravelBird.

Alle klachten die gemeld zijn door vdbemma