Klacht: bevestiging vaste reisdatum 24/9 wordt ineens 25/9 en maar 1 overnachting

op 20 september 2017 over Verrassingstickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Wij moesten tot 3 x toe andere data doorgeven en eindelijk hadden wij de juiste datum doorgegeven en werd het geboekt.

Wij kregen de boekingsbevestiging van de vertrekdatum vlucht en ook de terugdatum op 24 augustus. Vanochtend hoorden wij dat de vlucht verzet was naar a.s. maandag en dat wij de dinsdag al weer zouden vertrekken.

Dat is maar 1 nacht ipv 2 nachten. Alles hebben wij al hier omheen geregeld. dat de dag zelf iets gewijzigd wordt kunnen wij mee leven, maar niet verzet naar de andere dag en dan 1 overnachting ipv. 2. Wij zijn heel teleurgesteld in deze verrassingsreis en gaan hier absoluut niet mee akkoord. wij kunnen niet bellen. Moeten alles chatten. Wat geeft u ons nu als advies?

wij zullen tevreden zijn als wij weer een diverse geschikte data krijgen waar wij rekening mee kunnen houden en dat alles conform de verrassingstickets, dus 2 overnachtingen zal gaan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Verrassingstickets.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Verrassingstickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ellyhoed