Klacht: Bevestiging uitschrijving BKR/rekeningoverizcht

op 12 december 2017 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker, Ik ben meer dan een week bezig met bellen en vragen om per mail een bevestiging te krijgen dat de schuld afgelost is en dat er 0,= op staat. Ik heb dit nodig voor de bank omdat ik bezig ben met een hypotheek. Ik begrijp dat drie werkdagen duurt voordat het behandeld wordt en uit de BKR uitgeschreven ben maar ik ben hier meer dan een week bezig. Bovendien de enige wat ik vraag is of het per mail kan en drie a vier zinnetjes opgeschreven kunnen worden als bevestiging.

Gewenste Oplossing:

Als ik de mail krijg zodat ik het verder naar de bank kan mailen en de hypotheek aanvraag verder behandeld wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 12 december 2017 om 15:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kemi Berisha