Klacht: Beveiliger mogelijk met coronavirus binnen 1,5m

op 20 maart 2020 over Makro in de categorie Groothandels

In de rij bij de kassa inj de makro te amsterdam blijft de beveiliger bijna tegen me aan staan.
Op dit moment is er een landelijke advies van de RIVM om minimaal 1,5 m afstand te houden vanwege de corona virus.
Ik sta daar met een volle boodschappen kar dus ik vraag me af waarom hij een klant met de virus moet intimideren. Ik ben 47jr en met zo een volle kar kan ik niet plotseling ( zonder te betalen) weg rennen. Ook al ben ik automatisch extra verdacht omdat ik niet wit ben, hij kan alsnog op 1,5m afstand blijven.
Ik heb gebeld met de klanstenservice maar die kon (,besloot) mij niet (door te) verbinden naar de vestigingsmanager. Advies was om een klacht te schrijven. Maar daar komt natuurlijk geen reactie op. Ik word wel vaker in de gaten gehouden maar vanwege de coronavirus gaat deze manier nu echt te ver. Het is onmogelijk om met zo een volle kar langs de kassa te rennen, vervolgens met een u-turn naar de uitgang en verder op de parkeerplaats naar de auto en dan snel inladen (en dan zeker met piepende banden weg te scheuren). Te belachelijk om serieus te nemen. Dit is dus echt onnodig pesten met gevaar van besmetting.

Hij kan niet weten of hij zelf al drager is en besmettelijk is maar ook te dom om te begrijpen dat ik hem misschien had kunnen besmetten als ik de virus zou hebben.

Ontslag van deze rassistische medewerker die met de Covid19 initmideert.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Makro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DinerjaarkaartNooitWatAanGehad