Klacht: Betreurenswaardige service van Riviera Maison

sharonjanse op 23 november 2021 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

127 windlichten Hurricane maat M bij Riviera Maison besteld voor de eindejaarsgeschenken. En 113 windlichten Hurricane maat S besteld.
De transporteur kwam de zending afleveren voor de deur. Allereerst stond de chauffeur voor de deur of ik wilde tekenen voor aflevering. Daarna plaatste hij een ingesealde pallet voor de deur. Alles was verpakt in dozen. ‘s-avonds ging ik alles uitpakken en tellen, bleek dat ik er 48 stuks te weinig had ontvangen. Iedere dag bel ik met de klantenservice en wordt er gezegd dat ze het aan het uitzoeken zijn. Een week lang heb ik ze gebeld en aangegeven dat er te weinig geleverd zijn. Er wordt gewoon niets geregeld. Het is een vreselijk slechte service. Ook heb ik 3 weken gevraagd of ik een bedrijfsnaam op de factuur kan krijgen. Ook deze heb ik nog niet ontvangen. Dat er zo met mensen om wordt gegaan. Ik zal nooit meer iets bij ze bestellen.

Dat de 48 stuks windlichten geleverd worden en 1 stuks Hurricane maat S, die gebroken is aangeleverd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharonjanse