Klacht: Betreft pakket terug sturen

op 01 juni 2016 over Hotel Piccolo in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had ze al gebeld om te zeggen dat ik het pakket al later binnen had gekregen en ze gezegd dat er ook familieomstandigheden waren waardoor mijn hoofd niet bij opsturen lag. Ze toonde geen enkel blijk van begrip of wat dan ook ik vindt gewoonweg niet menselijk.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn al ze zouden zeggen nou mevrouw stuur het alsnog op en we maken een uitzondering. We wensen u sterkte en hopelijk tot volgende keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Piccolo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Piccolo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kittekat34