Klacht: Betreft levering spoelbak

op 19 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goede dag L.Z.

Helaas heb ik van een medewerker van Ikea Delft te horen gekregen dat de bestelde spoelbak nr; 902.225.39 )momenteel niet leverbaar is.

Wij hebben deze bak op 03-07-2016 al besteld en horen nu pas 3 dagen voor levering dat deze niet op voorraad is.

Wij zitten hierdoor met een zeer zeer groot probleem.

De aannemer die deze klus gaat uitvoeren heeft hier vanaf 22-08-2016 tot 31-08-2016 tijd voor vrij gemaakt.

De hele klus moet dan afgerond zijn inclusief tegelwerk, laminaat, behangen, vloerbedekking leggen en de keuken zetten.

Op 01-09-2016 vertrekt deze aannemer voor 3 maanden naar Spanje oor een klus aldaar.

Natuurlijk kan het altijd gebeuren dat er iets niet op voorraad is, maar ons dan 6 weken niets te laten weten om vervolgens 3 dagen voor levering te bellen,dat gaat er bij ons dan ook niet in.

Zelf heb ik deze periode ook vrij genomen om hand en span diensten te kunnen doen.

Wij stellen U dan ook verantwoordelijk voor de eventuele kosten die dat met zich meebrengt als wij genoodzaakt zijn om een andere aannemer de installatie van de keuken en eerder genoemde werkzaamheden te moeten laten uitvoeren.

Wij gaan er vanuit dat U deze spoelbak binnen 5 werkdagen aan ons kan leveren.

Het heeft geen zin om te beginnen aan de bouw van keuken als de spoelbak er niet bij is, gezien het feit dat het tegel werk aan gepast wordt aan de spoelbak.

Er moet toch een mogelijkheid zijn om dit artikel ta laten opsturen vanuit een ander filiaal.

Wij gaan er dan ook vanuit, dat U deze klacht serieus zult behandelen.

In afwachting op uw antwoord,

Met vriendelijke groet

Dick Rolandus

Als de bak er inderdaad binnen 5 dagen is.

Overigens hebben wij vernomen dat U klachten altijd serieus behandeld,

Reactie van de melder van de klacht dickrolandus@gmail.com

11 maanden geleden - Graag wil ik deze klacht bij u ongedaan maken, omdat deze niet voor u bedoeld was, maar voor Ikea. Ik dacht namelijk dat op de klachten site van ikea zat. Mijn excuses Dick Rolandus

Alle klachten die gemeld zijn door dickrolandus@gmail.com