Klacht: Betreft: klacht bungalow Eemhof

Fam. H.J.A. de Waal
Goltsteinstraat 20
4101 XL CULEMBORG

Culemborg, 21 ju1i 2016

Bijlage, 9 foto’s, rekening bungalow

Center Parc
Eemhof
Slingerweg 1
3896 LD Zeewolde

Betreft: klacht bungalow Eemhof

Geachte heer, mevrouw,

Wij willen inmiddels deze brief bij u een klacht neer leggen over de gehuurde bungalow op het park de Eemhof, namelijk bungalow 903.
Bij aankomst schrokken wij hoe de bungalow stonk, vreselijk muf. Wij dachten dit komt omdat hij een tijdje niet was gebruikt, helaas dit was niet de oorzaak de bungalow was vreselijk vochtig en waar de vloerbedekking lag deze was erg vies. In de slaapkamer aan de kant van het water liepen er zelf beestje bij het raam. Bij thuis komst heb ik alle kleding die niet was gebruikt uitgehangen om ter drogen.

Na de eerste nacht wilde we douchen, dit moest in het bad, helaas het water liep niet weg. Na dit gemeld te hebben kwam er een aardige man die dit geprobeerd op te lossen. Was gedeeltelijk gelukt het water liep hierna iets beter weg, wel stonden we nog met onze voeten in het water maar we konden douchen.

Na een regenbui stond er erg veel regenwater voor onze bungalow en konden we er niet erg goed inkomen. Hiervoor is er technische man geweest om dit op te lossen, wij zagen dit niet zitten omdat wij onze dochter zij gebruikte krukken omdat ze haar kuitbeen had gescheurd. Hiervoor hebben 3 keer gebeld of we geen bungalow dichter bij het zwembad konden krijgen. Dit kon niet want de Eemhof zou vol zitten, zoals wij hebben kunnen bekijken was dit niet waar het is misschien teveel moeite voor de medewerkers om dit om te boeken, we moesten hierdoor ook voor 20 Euro een rolstoel huren. Jammer dat dit zo moest gaan de bungalow lag diep en dit was ook niet erg makkelijk met een rolstoel of krukken.

Andere mankementen aan de bungalow zijn, er zaten vieze plekken op de muren van doodgeslagen insecten, het rekje van de vaatwassen miste een wieltje waardoor je hem de hele tijd moest opbeuren, in de koelkast bevroren de spullen op standje 1, in badkamer zat er geen onderkant van de wastafelkraan waardoor het water erg opspatte, afvoer is gemeld, slaapkamer van volwassenen hadden een hor, kinderen niet, zijn deze niet belangrijk? Wij vinden wel. Bedden van de slaapkamer aan de kamer kant waren de matrassen doorgezakt, kast van voorslaapkamer volwassenen zat het rekje voor de kleding achterste te voren niet echt makkelijk om je kleding op te hangen, parasol was stuk en ontbrak een steel, voet stuk, 2 stoelen kapot, wc die niet in het midden staat maar helemaal naar rechts en daarbij ook nog rechts naast de wc rolhouder een houten beertje hangt om een gat te dichten.

U begrijpt dat wij het verblijf in de “bungalow” niet als goed hebben ervaren. Maar als heel slecht!

In afwachting van uw antwoord.
Hoogachtend,

H.J.A. de Waal
Goltsteinstraat 20
4101 XL Culemborg
0345-521199
0614241217
e-mail henkansdewaal@gmail.com

Wij hebben ongeveer 1100 Euro betaald dit was het bij lange na niet waard, het lijkt heel onvriendelijk en brutaal maar wanneer ik de helft van ons geld terug zou krijgen zou ik tevreden zijn.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Waal- van Willigenburg