Klacht: betreft klacht

op 28 januari 2014 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Beste fit for free,

Deze brief is vorige week al verstuurd maar omdat ik geen reactie heb ontvangen probeer ik het via deze site nogmaals.
Sinds een aantal maanden ben ik lid van fitnessorganisatie fit for free. Na een rondleiding door het gebouw en het gesprek met de medewerker van de vestiging ben ik met veel enthousiasme en motivatie lid geworden van fit for free. Ik heb een groepsles pakket aan mijn abonnement toegevoegd omdat ik graag afwisselend wil sporten. Na een aantal gebeurtenissen , teleurstellingen ben ik mijn motivatie en enthousiasme totaal verloren. Ik zou heel graag mijn lidmaatschap willen opzeggen. De redenen hiervoor zijn de volgende gebeurtenissen. Ik werk elke dag tot ongeveer 19:00. Na mijn werk ga ik naar de sportschool en kies dan of voor een les of om zelf te fitnessen. Iedere dag/avond als ik kom sporten is het zo druk bij de apparaten dat ik soms bij elk apparaat 5 min sta te wachten om mijn schema af te kunnen maken. Dit is erg frustrerend en daarbij komt dan ook nog dat ik me totaal niet op mijn gemak voel met het aantal mensen om mij heen die ook op hun beurt weer staan te wachten totdat ik klaar ben. Vervolgens wil ik gaan beginnen met bankdrukken en zijn er nergens de juiste gewichten te vinden omdat ze of in gebruik zijn door anderen of door het gebouw verspreid liggen waardoor ik wel eens 10 min aan het zoeken ben naar de juiste gewichten en soms kan ik ze niet vinden en kan ik de oefening niet doen. Vervolgens wil ik oefeningen doen op de grond en is er nergens plek voor mijn matje.Dan de groepslessen. Geen klacht of opmerking over de instructeurs want die doen het prima. Maar ook tijdens de groepslessen grijp ik regelmatig mis wat betreft de juiste gewichten , dumbells. Hierdoor train ik dus weer niet optimaal. Ik heb gesproken met de medewerkers van de vestiging en zij raden mij aan om op andere tijden te komen trainen. Helaas is dat voor mij niet mogelijk vanwege mijn werk. Tijdens de introductie heb ik ook aangegeven dat ik in de avonden zou komen trainen en toen werd mij verteld dat het weinig tot zelden voor zou komen dat je moest wachten op een apparaat. Helaas is dit dus anders gebleken. Mijn vraag aan u is dan ook of u mijn contact zou kunnen ontbinden zodat ik een sportschool kan vinden die beter bij mij past.

Mvg Jessy vukomanovic

Ontbinden van het contract

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessyvukomanovic